بورد آردوینو چیست؟

آردینو چیست؟

Arduino در سال 2005 در ایتالیا توسط Massimo Banzi به عنوان راهی برای دسترسی غیر مهندسین به ابزار کم هزینه و ساده برای ایجاد پروژه های سخت افزاری معرفی شد. آردوینو یک پلتفرم متن باز و یا open source می باشد. پلتفرم آردوینو شامل یک میکروکنترلر تک‌بردی متن‌باز است که قسمت سخت‌افزار آردوینو را تشکیل می‌دهد.این پلتفرم یک نرم‌افزار آردوینو IDE که به منظور برنامه‌نویسی برای بورد آردوینو طراحی شده‌است. و یک بوت لودر نرم‌افزاری که بر روی میکروکنترلر بارگذاری می‌شود را در بر می‌گیرد. و به منظور تولید سریع و ساده پروژه‌های سخت‌افزاری تعاملی و ساخت وسایلی که با محیط تعامل داشته باشند طراحی شده‌است.

بورد آردینو

بورد آردینو بوردی است که میکروکنترولر Atmel بر روی آن قرار گرفته است و شامل تمام چیزهایی است که برای استفاده از میکروکنترلر به آن نیاز است و علاوه بر آن لزومی به بودن پروگرامر,بردبورد,سیم کشی و… برای شروع کار نیست.

با ارسال مجموعه ای از دستورالعمل ها به میکروکنترلر روی برد ، می توانید به برد خود بگویید که چه کاری انجام دهد. برای این کار از زبان برنامه نویسی آردوینو و از نرم افزار آردوینو  ، بر اساس پردازش استفاده می کنید.

برای انتخاب بهترین بورد باید در نظر داشته باشیم که انواع مختلفی از بوردهای آردوینو وجود دارد. باید آن هارا شناخته و سپس انتخاب خود را باتوجه به نیاز پروژه و امکانات مختلف هر بورد انجام دهیم.

 

بورد آردینو

 

خصوصیات بورد آردینو

خوشبختانه طراحی بورد های آردوینو به گونه ای است که می توان آن هارا هم در پروژه های آزمایشگاهی و هم در پروژه های کاربردی و صنعتی استفاده کرد برنامه نویسی برای بورد های مختلف آردوینو هیچ تفاوتی باهم نداشته و بیشتر خصوصیات بورد ها شبیه به هم می باشد,تنها تفاوت آن ها در اندازه و یا تعداد پایه ها می باشد.

اطلاعات تکمیلی در مورد این بوردها را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

 

خرید دوره آموزشی آردوینو

Az orális szex titkainak azonosítása érdekében folytatjuk az utat a testen keresztül, elérjük az arcát. Igaz, hogy az emberek többsége gyökérben indította el őket, és már nem 10-15 másodperc után. Brandon B. biztos abban, hogy ennek oka az arcizmok gyengesége és felajánlja őket kiképzésükre. Igaz, nem túl egyértelmű, hogy webhely az esetben például Zhvanchka?

آخرین مقالات

مقالات مرتبط